Saturday, August 30, 2008

Dag 28 : Dit kos tyd

Om ‘n goeie atleet te wees kos oefening. Om goed in jou beroep te wees kos sekere inspaning en “oefening”, sowel as toepasing. Oor die afgelope drie weke het ons stil gestaan by: Ons moet God aanbid, laat glimlag”, Ons is deel van God se gesin en die week, Hoe word ons meer meer soos Jesus.

Ek kom tot die gevolgtrekking dat al is ek deur genade gered, is dit vir my ’n wonderlike voorreg om God te dien in alles wat ek doen, ook deel van ’n God se gesin te wees en dan die week se boodskap om as kind in die Vader se hand te kan groei.

Die realiteit is soos ek my motor gereeld moet brandstof moet volmaak, moet ek ook tyd maak om aan Sy voete te sit, God se woord te oordink en in gebed met Jesus te wees. Anders gaan ek op “Empty” hardloop wat alles dan te vergeefs gaan wees.

Die volgende gedeelte uit Esra het vir my waarde en dien vir my as ’n riglyn:

10Esra het hom gewy aan die wet van die Here. Hy wou dit in die praktyk toepas en Israel elke voorskrif en bepaling leer. Esra 7:10

Hy het hom gewy aan die Here.
Hy wou dit in die praktyk toepas, leef.
Hy wou dit aan ander leer.

No comments: