Saturday, August 23, 2008

Dag 20: Herstel stukkende gemeenskappe

Dag 20: Herstel stukkende gemeenskappe

18As dit moontlik is,sover dit van julle afhang,leef in vrede met alle mense. Rom 12:18

5En mag God, die bron van alle standvastigheid en bemoediging, gee dat julle eensgesind onder mekaar sal wees soos Christus Jesus dit wil hê. 6Dan kan julle almal eensgesind uit een mond lof toebring aan God, die Vader van ons Here Jesus Christus. 15:5.

Ek het ‘n paar jaar terug die volgende wyse woorde by ‘n vriend geleer:
“You are 100% responsabile for the response you get!”

Gandi het gese: “Be the change you want in the world.”

Daar word ook gese: “If you want to change somebody, first change yourself.”

So dit is dan duidelik dat ons gebrokenheid, het sy in die gesin of tussen mense sien is dit ons, “my”, plig om betrokke te raak.

Sou ek betrokke raak, is dit belangrik om eerstens die wereld van die ander persoon te verstaan. Om myself spreekwoordelik in hulle skoene te sit. As ek eers verstaan, “then I can really care”. Verder het ek nou ’n diagnose en kan ons saam aan die voorsrif werk.

Paar vedere gedagtes om ingedagte te hou in die sitsuasies:
è Praat eers met God en vra vir leiding.
è Reik altyd eerste uit.
è Gee om, “CARE” met empatie, werklike verstaan.
è As jy deel in die konflik het, erken jou aandeel.
è Spreek die probleem aan en nie die persoon.
è Skryf saam die nuwe storielyn.
è ’n Storie lyn van versoening en saamwees in die Gees.

No comments: