Saturday, August 23, 2008

Dag 19: Bou gemeenskap

17Maar die wysheid wat van Bo kom, is allereers sonder bybedoelings, en verder is dit vredeliewend, inskiklik, bedagsaam, vol medelye en goeie vrugte, onpartydig, opreg. 18Hierdie wysheid bring jou in die regte verhouding met God, en jy moet dit gebruik om vrede te maak. Jakobus 3:17-18


Hoe “commited” is ek tot die gemeenskap, God se gesin?

Want ‘n gesin kan slegs ontwikkel met almal se bydrae en “commitment”!

Wat is dan van die sleutel bydraes wat kan bydrae om die gesin te laat groei?
Dit kos eerlikheid om die gesin te laat groei.
Somtyds is dit makliker om weg te kyk as iemand iets verkeers doen. Dan regverdig ons om te se ons wil nie die persoon seermaak nie. Die waarheid is so die terugvoer die persoon op die regte pad bring, dra die seer by tot groei. Ons help met die snoei proses.
15Nee, ons sal in liefde by die waarheid bly en so in alle opsigte groei na Christus toe.
Eff 4:15.
Dit kos nederigheid om te gesin te laat groei.
“Nederigheid beteken nie dat jy minder van jouself dink nie; net dat jy minder dikwels aan jouself dink.” Rick Warren.
...Almal moet trouens teenoor mekaar nederig wees en mekaar help, want “God weerstaan die hoogmoediges, maar aan die nederiges gee Hy genade.” 1 Pet 5:5

Dit kos hoflikheid om die gesin te laat groei.

Dit kos vertroue om ’n gesin te laat groei.
Hoe kan ek iemand vertrou en wat kan ek doen dat ander lede van die gesin my vetrou: Deur konsekwent te wees, betroubaar te wees en laastens dit wat ek doen moet ek bevoeg wees om te doen.

Hierdie is ook daardie gedeelte dat my persoonlikheid, dit wat mense sien, en my karakter in harmonie met mekaar moet wees.

Ek sal ook altyd daarop uitwees om myself en ander mense te laat groei, en myself nie met die afbreek van self en ander besig te hou.

Dit kos gereelde bymekaarkom om ’n gesin te laat groei:
Bill Hybels het by geleentheid gesê: “Keep all meetings and interactions memorable”. So wat doen ek as ‘n leier, want ons is almal leiers in ons eie reg, “To keep all meetings memorable”? Want as ons dit regkry sal ons ‘n werklike gesin bou en uitbou.

No comments: