Tuesday, August 12, 2008

Dag 11 & 12: Word beste vriende met God. Smile 4&5

29Die bruidegom is die een aan wie die bruid behoort; maar die vriend van die bruidegom staan en luister of hy kom en is baie bly wanneer hy die stem van die bruidegom hoor. Daarom is ek nou met blydskap vervul. Johannes 3:29

Die stuk word in die Bybel Verklaar as volg beskryf:

29: Hy verduidelik sy verhouding met Jesus deur ’n kort gelykenis. Die vriend van die bruidegom was een van twee strooijonkers wat by die Joodse huweliksluiting opgetree het. Hy lei net die bruid na die bruidskamer toe en hou wag dat ’n ander haar nie afvat nie. Wanneer hy die stem van die bruidegom hoor, is sy taak afgehandel. Johannes “hoor” figuurlik die stem van Jesus as die Messias en is baie bly. Jesus is die bruidegom en hý net ’n onselfsugtige strooijonker. Bron : Die Bybel Verklaar. Johannes 3:29

Dit laat my met die vraag is ek altyd in afwagting?

God wil hê dat ons Sy vriend moet wees, en so moet optree in ons doen en late:

24Laat hom wat wil roem, daarin roemdat hy insig het en My ken.
Ek is die Here.Ek bewys liefde, reg en geregtigheidop die aarde,
want dit is wat Ek wil hê, sê die Here. Jeremia 9:24.

Daar word dan ses geheime oopgesluit uit die bybel hoe om hierdie met vriendskap met God te ontwikkel:
Deur ’n gedeurige gesprek
17Bid gedurig. 1 Tes 5:17.

Die volgende aanhaling gee vir myself ‘n nuwe konteks aan gedeurige gesprek met God: The key to friendship with God, is not changing what you do, but changing your attitude toward what you do. -Brother Lawrence.

Die volgende gedagtes kom by my op:
Hoe is ek in ’n voortdeurende gesprek met God? Anders as net stiltetyd.
Hoe maak ek skietgebede deel van my dag?
Hoe maak ek gebedstyd waar ek net stil word voor God, om Sy stem te hoor?

Die volgende skakel is na ‘n artikel wat Rick Warren geskryf het oor hoe om ‘n sinvolle stiltetyd te hê: How to have meaningful time with God:

http://www.purposedrivenlife.com/en-US/FreeTools/spiritualGrowth/FirstStepsToSpiritualGrowth.htm




Deur gedurige oordenking.
Oordink God se woord, heeldag. :
97Hoe lief het ek u wet! Dit bly my elke oomblik by.
98U gebooie gee my meer insig ....
101Ek het my voete van elke verkeerde pad af gehou sodat ek gehoorsaam kan wees aan u woord. ....
103Hoe aangenaam is u woord, soeter as heuning in die mond.
104U bevele gee my insig, daarom haat ek elke verkeerde pad.
105U woord is die lamp wat my die weg wys, die lig op my pad. Psalm 119:97-105

Ek moet eerlik met God te wees.
Nie David, Moses en so kan ons aangaan was volmaak, tog was hulle werktuie in God se hande en Sy vriende. Verder kan ek niks verberg vir God nie.
Job is sekerlik vir my een van die beste voorbeelde van iemand wat met God in gesprek getree het oor hy gevoel het.

Ek moet gehoorsaam wees aan God.
9“Soos die Vader My liefhet, het Ek julle ook lief. Julle moet in my liefde bly. 10As julle my opdragte uitvoer, sal julle in my liefde bly, net soos Ek die opdragte van my Vader uitvoer en in sy liefde bly.
11“Dit sê Ek vir julle sodat my blydskap in julle kan wees en julle blydskap volkome kan wees. 12Dit is my opdrag: Julle moet mekaar liefhê soos Ek julle liefhet. 13Niemand het groter liefde as dit nie: dat hy sy lewe vir sy vriende aflê. 14Julle is my vriende as julle doen wat Ek julle beveel. 15Ek noem julle nie meer ondergeskiktes nie, want ’n ondergeskikte weet nie wat sy baas doen nie. Nee, Ek noem julle vriende, omdat Ek alles wat Ek van my Vader gehoor het, aan julle bekend gemaak het. 16Julle het My nie uitgekies nie, maar Ek het julle uitgekies en julle aangestel om uit te gaan en vrugte te dra, vrugte wat sal hou. So sal die Vader aan julle gee wat julle ook al in my Naam vra. 17Dit beveel Ek julle: Julle moet mekaar liefhê!” Johannes 15:9-17.

Vers 10 & 14, verwys direk na ons opdrag om gehoorsaam te wees aan God se opdragte en daardeur vriende van God te wees. Ek het egter vers 9-17 uitgehaal aangesien daar soveel waarde vir myself hierin opgesluit lê en weereens ’n integrale tema vorm.

Ek moet let op dit wat vir God belangrik is.

Omdat ek lief is vir my vrou sal, sal ek poog om aandag te gee aan dit wat vir haar belangrik is. Dit laat ons met die geleentheid om elke oomblik te fokus op dit wat vir God laat glimlag.

Laastens ’n gedagte:
There are a saying; “People do not care how much you know, but how much you care”. Do I care enough about other to tell them about God?

Ek moet my vriendskap met God bo alles stel.
10Al wat ek wens, is om Christus te ken, die krag van sy opstanding te ondervind en deel te hê aan sy lyding deur aan Hom gelyk te word in sy dood. Fil 3:10

11Ek weet wat Ek vir julle beplan, sê die Here: voorspoed en nie teenspoed nie; Ek wil vir julle ’n toekoms gee, ’n verwagting! 12Dan sal julle My aanroep, tot My kom bid, en ek sal julle gebede verhoor. 13Julle sal vra na my wil en julle sal dan my wil ken as julle met julle hele hart daarna vra. Jer 29:11-13.

8Nader tot God en Hy sal tot julle nader. Jakobus 4:8

Wat is die een ding wat ek van vandag of anders gaan doen om te bou aan my vriendskap met God?

No comments: