Saturday, September 6, 2008

Dag 33: Wat ware dienaars doen

IS EK ‘n “SERVANT LEADER”?

Stel ek myself vir diens beskikbaar?
4’n Soldaat in aktiewe diens wat sy bevelvoerder tevrede wil stel, bemoei hom nie met die dinge van die gewone lewe nie. 2 Tim 2:4

Is ek altyd op die uitkyk waar ek kan help?
10Solank ons die geleentheid het, moet ons dus aan almal goed doen, veral aan ons medegelowiges. Gal 6:10

Gebruik ek my “SHAPE” ten beste van God en Sy gesin?
4Wie die wind bly dophou, saai nie,wie na die wolke bly kyk, oes nie. Pred 11:4

Doen ek alles wat ek doen met oorgawe?
23Wat julle ook al doen, doen dit van harte soos vir die Here en nie vir mense nie
Kol 3:23
Is ek altyd getrou aan wat ek se en doen?
Psalm 12.
Doen ek bostaande met nederigheid?
3As iemand hom verbeel hy is iets en hy is niks, bedrieg hy homself. 4Laat elkeen sy eie doen en late ondersoek: as dit goed is, kan hy daarop trots wees sonder om dit met dié van ’n ander te vergelyk Gal 6:3-4.


WAAR IS MY ONTWIKKELINGS AREAS?

No comments: