Thursday, September 11, 2008

Dag 40 : Leef met ‘n doel

36En volgens die besluit van God het Dawid tog gesterwe nadat hy die mense van sy tyd gedien het. Hy is by sy voorvaders begrawe, en sy liggaam het vergaan. Hand 13:36


Ons kom aan die einde van die 40 dae, ons het gekyk na die temas:
Ons laat God glimlag. Dien God.
Ons is deel van God se gesin.
Ons word soos Christus.
Ons is “Ge-Shape” vir diens.
Ons word gestuur...

God het my en jou geskep om bostaande doelwitte in ons lewe uit te leef.

Dit los my met ’n paar vrae:
Wat is die fokus punt van my lewe, het ek dit neergeskryf?
Wat gaan God in my hart sien, wat gaan die mense sien? Gaan my lewe ’n lewe van integriteit wees?
Wat gaan my oomblik vir oomblik se aksies wees, om nader aan my doel te kom?
Gaan ek stil word, om te luister wat God se plan vir my lewe is?

No comments: