Saturday, September 13, 2008

40 DAE : WAT 'n FEES : KLEINGROEP

Tema: 40 dae: wat ‘n fees!

Deeltyd.
Deel met mekaar die vreugde wat jy tydens vanoggend se erediens beleef het.

Lofprystyd.
Loof die Here vir dit wat jy beleef het.

Terugdinktyd.
Deel met mekaar wat die afgelope 40 dae in die temas vir jou uitgestaan het:

Wat op aarde doen ek hier? Kol 1: 16
Ek laat God glimlag!

Aanbidding.
“…Gee julleself aan God as lewende en heilige offers wat vir Hom aanneemlik is…” Rom 12:1
Ek is deel van God se gesin.

As gesinslede gee ons vir mekaar om.
“Julle is nie meer ver van God af nie, maar… lede van die huisgesin van God.” Ef 2:19
Ek word soos Christus!
Groei in verhouding na geestelike volwassenheid.
“…Ons word al meer verander om aan die beeld van Christus gelyk te word. Die heerlikheid wat van ons uitstraal, neem steeds toe…” 2 Kor 3:18
Ek is ge”shape” vir diens.
Dien mekaar.
“In Christus het God ons geskep om ons lewe te wy aan die goeie dade waarvoor Hy ons bestem het”. Ef 2:10
God stuur my!

Vertel van God.
“…ek het my aan almal diensbaar gestel om soveel as moontlik mense vir Christus te wen.” 1 Kor 9:19
Getuienistyd.
Wat het die 40 dae vir jou beteken?

Danktyd.
Dank die Here vir dit wat Hy in mense se lewens / jou eie lewe gedoen het.

No comments: